2016-2017 BAHAR Dönemi Katkı Payı - Öğrenim Ücreti Ödemeleri ile İnternet Üzerinden Ders Kayıtları Hakkında

2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı BAHAR dönemi, ÖĞRENCİ DERS KAYITLARI 06 Şubat 2016 Pazartesi günü başlayacak ve 15.02.2017 Çarşamba günü saat 23:00'te sona erecektir..

  Harç ödemeleri ve İnternet üzerinden ders kayıtları, hazırlıkları bitmiş birimlerimiz için aşağıdaki tabloda gösterilecektir. Ders Kayıtlarından önce bu duyurunun sonundaki “Öğrencilerimizin Dikkatine” başlıklı duyuruyu okumanız ve sizi ilgilendiren kısımları mutlaka dikkate almanız önerilir.

  Öğrencilerimiz harç ödemelerini, belirtilen tarihlerden itibaren Türkiye Is Bankasi aracılığı (yurt içindeki her hangi bir şubesi, bankamatikler, internet şubesi, telefon şubesi) ile öğrenci numarasını beyan ederek ödeme yapabilirler.

 

İnternet Üzerinden Ders Kayıtları Başlatılma ve Harç Ödeme Tarih/Zaman Aralıkları

Enstitü/Fakülte/Yüksekokul

Ders Kayıtları

Harç Ödeme Başlangıç Tarihi

Başlangıç Tarihi

Saati

Fen Bilimleri Enstitüsü

     

Eğitim Bilimleri Enstitüsü

     

Sağlık Bilimleri Enstitüsü

     

Sosyal Bilimler Enstitüsü

     

Eğitim Fakültesi

     

Fen Edebiyat Fakültesi

     

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

     
İlahiyat Fakültesi      

Güzel Sanatlar Fakültesi

     

Mühendislik Mimarlık Fakültesi

     
Diş Hekimliği Fakültesi      
İletişim Fakültesi      

Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi

     

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu

     

Bolu Sağlık Yüksekokulu

     

Gerede Uygulamalaı Bilimler Y.O

     

Kemal Demir Fizik Tedavi ve Reh. Y.O

     
Bolu Turizm Isletmeciligi ve Otelcilik Y.O      

Yabancı Diller Yüksekokulu

     

Bolu Meslek Yüksekokulu

     

Gerede Meslek Yüksekokulu

     

Mengen Meslek Yüksekokulu

     

Mudurnu Süreyya Astarcı Meslek Y.O.

     
Seben İzzet Baysal Meslek Y.O.      
Mehmet Tanrıkulu Sağlık Hizmetleri Meslek Y.O.      

Yeniçağa Yaşar Çelik Meslek Y.O

     

Öğrencilerimizin Dikkatine

Bilindiği üzere, eğitim öğretim dönemlerinde okutulacak seçmeli ve zorunlu dersler, bu dersler için açılan gruplar, dersleri ve açılan grupların her birini okutmakla görevlendirilen öğretim elemanları ile bu ders ve gruplara tanımlanan kontenjanlar ilgili bölüm başkanlığı tarafından belirlenmekte ve bölümdeki idari görevlilerce öğrenci bilgi sistemine işlenmektedir.

Bu nedenle, öğrencilerimizin dönem başındaki ders kayıtlarında karşılaştıkları problemler (kayıt sayfasında dersi görememe, grubu seçememe, hangi öğretim elemanının dersine kayıtlandığını anlayamama, kota nedeniyle kayıt yapamama, v.b.) için bölüm başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.

2016-2017 Bahar Döneminde ders kaydı yapmayacak öğrencilerimizin katkı payı veya öğrenim ücreti yatırmaları gerekmemektedir. Dönem ders kayıtları süresi içinde ders kaydı yapmadığı halde harç yatıran öğrencilerimizin yatırdıkları ücretler geri ödenemez.

Geçmiş dönemlere ait harç borcu olan öğrencilerimiz borçlarını varsa faizi ile birlikte ödedikten sonra ders kaydı yapabileceklerdir. Geriye yönelik borcu olduğu halde ders kaydı yapan öğrencilerimizin ders kayıtlarının geçersiz sayılacağı unutulmamalıdır.

Danışmanları tarafından onaylanmayan ders kayıtları geçersizdir. Bu bağlamda öğrencilerimizin kayıt devresi sonuna kadar mutlaka danışmanları ile iletişim halinde bulunmaları tavsiye olunur.

Gerek Bakanlar Kurulu mevcut harç ödemeleri mevzuatı kararı gereği, gerek üniversitemiz kayıt kabul yönetmelikleri gereği, ders kayıt devreleri sonunda ders kayıtlarını ve danışman onaylarını tamamlamamış öğrencilerimiz için mazeret kayıtları yapılmayacak ve bu durumdaki öğrencilerimiz "KAYIT YENİLEMEDİ" durumuna düşeceklerdir. Ders kayıtlarını yapmayan öğrencilerimizin söz konusu duruma düşmemeleri kayıt devresini titizlikle takip edip eksik kayıtlarını tamamlamaları gerekmektedir.

Kayıt devresi sonunda;

Öğrenci Otomasyonundan ders kayıtlarınızı mutlaka kontrol ediniz. !

  • KAYITLANMAYAN DERS,
  • HATALI KAYITLANAN DERS,
  • DANIŞMAN ÖĞRETİM ELEMANI TARAFINDAN ONAYLANMAYAN DERS,
  • SİLİNMESİ GEREKEN DERS,
  • YERİNE SAYDIRILACAK DERS.

OLMASI DURUMUNDA VİZE SINAVLARINDAN ÖNCE HATALI DERS KAYITLARININ DÜZELTİLMESİ İÇİN BÖLÜM SEKRETERİNE MÜRACAAT EDİNİZ.

BÖLÜM VİZE SINAVLARI BAŞLADIKTAN SONRA YAPILACAK BAŞVURULAR HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN, DERS DÜZELTME VE HATALI KAYITLANANLARIN MÜRACAATLARI KABUL EDİLMEYECEKTİR.

Öğrencilerimize önemle duyurulur.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

 

 

Powered by Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2016